Praca

C.U.D. rośnie… i wymaga poszerzenia zespołu pracującego na jego sukces:)

Szukamy osób, które poza oczywistymi kompetencjami i doświadczeniem niezbędnym w codziennych zadaniach, charakteryzują się:
- uczciwością, odpowiedzialnością, rzetelnością
- dużymi zdolnościami interpersonalnymi
- zaangażowaniem w powierzone zadania
- ponadprzeciętnymi zdolnościami w zarządzaniu projektami, sobą i zmianą
- nastawieniem na rozwój

Osoby z udokumentowanym doświadczeniem minimum 2-3 lata w poniższych obszarach prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem na adres info@akademiacud.pl

Marketing

Planowanie i realizacja kompleksowych działań marketingowych w tym:
- Przygotowywanie treści i materiałów promocyjnych off-line i on-line
- Aktualizacja treści na stronie
- Planowanie działań SEM i SEO
- Tworzenie landing page usług i prowadzenie testów A/B mierzących konwersję z kampanii
- Tworzenie materiałów na potrzeby PR, e-mail marketingu, kampanii w social media, sprzedaży
- Buzz marketing
- Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi
- Monitorowanie działań konkurencji
- Współtworzenie nowych produktów
- Bardzo dobra znajomość MS Office, PowerPoint oraz programów graficznych

Project management

Prowadzenie projektów pod kątem organizacji eventów, sprzedaży i obsługi klientów
- Budowanie bazy danych potencjalnych i obecnych klientów
- Kontakt (telefoniczny i mailowy) z istniejącymi Klientami w celu przedstawienia oferty
- Współpraca z partnerami i platformami sprzedażowymi
- Opracowywanie ofert handlowych wydarzeń
- Obsługa zamówień
- Organizacja i obsługa wydarzeń (warsztaty, szkolenia, konferencje)
- Współpraca z dostawcami
- Mile widziane doświadczenie w organizacji i sprzedaży usług konferencyjnych, szkoleniowych
- Bardzo dobra znajomość MS Office, PowerPoint